
Hyvää Joulua kaikille 
Leivottua on kyllä tultu ja uusi kamerakin jo etukäteen saatu(kiitos kullan)
mutta päivitykset saa odottaa sillä joulu menee töissä ja ne vähän hetket sitten olen läheisten kanssa ja siihen joukkoon ei pääse mukaan tietokone 

torstai, 23. joulukuu 2010

Hyvää Joulua kaikille 
Leivottua on kyllä tultu ja uusi kamerakin jo etukäteen saatu(kiitos kullan)
mutta päivitykset saa odottaa sillä joulu menee töissä ja ne vähän hetket sitten olen läheisten kanssa ja siihen joukkoon ei pääse mukaan tietokone 

Tämä on pohjois-pohjanmaalla ravintolakokin koulun käynyt ja leipuriksi muuttunut nainen. Häärään silti kaikenlaista ruoasta käsitöihin.
Tämä sivusto toimii henkilökohtaisena recepti ja kuva arkistonani.
Minut saa vapaasti linkittää. Pyydän kuitenkin, ettei kuviani kopioida ilman lupaani.

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.